TeldersTafel over 'De Amerikaanse presidentsverkiezingen en de gevolgen voor de wereld'

6:00 pm

Internationaal

Korte Nieuwstraat 6, Utrecht
Dit evenement is afgelopen
Open PDF
Meer informatie

De Amerikaanse presidentsverkiezingen van 5 november a.s. beloven spannend te worden: niet alleen over de vraag wie gaat winnen maar ook wat daarvan de gevolgen zijn voor de Amerikaanse politiek in het algemeen en voor het buitenlands en veiligheidsbeleid van de Verenigde Staten. Wat zijn de bepalende factoren die bepalen of de Democratische kandidaat Harris dan wel de Republikeinse kandidaat Trump zal gaan winnen? Wat valt er van beide kandidateninhoudelijk te verwachten? Hoe moet Europa, en Nederland, omgaan met de uitslag? Wat zullen de gevolgen zijn indien de Verenigde Staten een minder bij de wereld betrokken buitenlands beleid zouden gaan voeren?

Deze en andere vragen rondom de Amerikaanse presidentsverkiezingen staan centraal in de nieuwe editie van de TeldersTafel, een reeks bijeenkomsten waar in klein gezelschap onder het genot van een drie-gangen-diner met een interessante spreker kan worden gedebatteerd over een actueel, steeds wisselend onderwerp. Woensdagavond 16 oktober aanstaande is het onderwerp (als boven aangegeven) “De Amerikaanse presidentsverkiezingen en de gevolgen voor de wereld” met als spreker Amerika-expert Koen Petersen (tevens VVD-Eerste Kamerlid). De TeldersStichting nodigt u graag uit tot het bijwonen van deze editie, die zal plaatsvinden in Huize Molenaar, Korte Nieuwstraat 6, 3512 NM Utrecht. U bent vanaf 18.00 uur welkom voor de borrel, om 19.00 uur gaan we aan tafel.

Voor deelname aan de TeldersTafel van 16 oktober a.s. vragen we een eigen bijdrage van € 30,- (met inbegrip van 3 gangendiner en borrel). U kunt zich aanmelden door een bestelling te plaatsen of een mail te sturen aan info@teldersstichting.nl. Wij sturen u dan een verzoek om de eigen bijdrage over te maken op NL 62 INGB 0003349769 t.n.v. de TeldersStichting, o.v.v. “TeldersTafel Presidentsverkiezingen VS”. Nadat wij de betaling van u hebben ontvangen ontvangt u van ons een bevestigingsmails. Gelieve bij uw bestelling of in uw mail ook eventuele dieetwensen te vermelden waar rekening mee gehouden dient te worden.

Let op, voor het diner is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Toegang wordt verleend op basis van binnenkomst van uw aanmelding plus ontvangst door ons van uw betaling à € 30,-.

Vertel ons over jezelf

Voor dit evenement willen wij graag wat meer weten over jouw achtergrond en motivatie. Vertel ons alstublieft meer over uzelf

Huidige organisatie
Functie
Motivatie
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.